donderdag 9 juli 2009

Waarom Christen-Zionisme ?

Geachte vrienden en symphatisanten,

Roeping en bevestiging richting EP kwam toen br. Bart Repko sprak bij Pillar of Fire samenkomst te Den Haag NeverBeSilent; en door hem bevestigd werd als Wachter. Br. Bart Repko had een ernstige boodschap; en hij zei dat het echt een tijd is om tegen de stroom op te durven zwemmen (wel altijd met Jezus/Gods bewogenheid). Daarom voelde ik diep in mijn hart, iets te doen ter herleving van het Christen-Zionisme in Nederland. 

Na de opmerking van Minister van BuZa Maxime Verhagen dat Oost-Jeruzalem door de Ned. Regering als 'bezet' gebied beschouwd wordt, werd ook het hart van God betreffende Zijn land Israël en Zijn Stad Jeruzalem in mij bewogen.

 Met Joël Voordewind van de Christenunie in de slag geweest over de status van Jeruzalem. De ChristenUnie heeft Jeruzalem verkwanselt aan het regeringsakkoord, want Voordewind schreef mij:
 
"Tenslotte wij zien oost-jeruzalem ook niet als bezet gebied, maar zoals we ook abortus niet weer strafbaar konden stellen in het kabinet hebben we dit ook niet binnengehaald tegenover de andere twee grote coalitiepartijen."
 
Ik kon hierdoor geen lid meer blijven van de CU; zij hadden regeringsdeelname moeten weigeren i.p.v. deze 2 zeer cruciale punten van Gods hart op te geven. Zegen en vloek voor ons land staan op het spel; serious buisness dus.
 














Mijn hart is zo door God geraakt betref. het willen verdelen van de naties van Israël en Jeruzalem, dat ik er iets mee moet doen als Wachter en Bazuin-blazer! [Joel 3:1,2, Zacharia 12:2,3] . Het is waarlijk eindtijd. De Nederlandse politiek en media moet geestelijk en profetisch wakker geschudt worden! Laten we om Sion's wil niet zwijgen en om Jeruzalem's wil niet meer stil zijn; en Wachters zijn op de muren van Jeruzalem; ook hier!

Met gezegende groet, 

Henoch