zondag 31 januari 2010

Henoch gaat d.v. naar Israël



Deze komt terug uit Israël

Prachtig! Ik droomde een paar weken geleden dat ik in zo'n kanjer opsteeg. Zal het dan niet echt gebeuren?

Shalom!

Henoch

Meer info:

2 jaar geleden kregen wij op bijzondere wijze contact met reisleider Yaacov Nof van http://www.israelgids.nl/

Nu hebben we de Here gebeden, en mochten we een reis-programma maken om 10 dagen naar Jeruzalem/Israël te gaan.

In geloof hebben we toen een datum geprikt, en die staat nu al a.s. 18 maart 2010 gepland.

U begrijpt dat deze reis naar Israël en Jeruzalem niet zomaar een vakantie-reis voor mij is, maar de gelegenheid om de Stad te bezoeken waar onze Heer zijn leven voor ons heeft afgelegd (en weer opnam); en te zien waar Hij gewandeld heeft (meer van Galilea); en de Olijfberg te zien waar Hij Zijn voeten zal nederzetten bij Zijn wederkomst.

Ik ga niet alleen om vakantie te houden, maar ook met een doel: Ik wil bij de Klaagmuur bidden voor de redding van het Joodse volk, zoals geschreven staat: “Dan zal gans Israël zalig/behouden worden!”

Ik ben echter geboren met een ernstige spierziekte, waardoor ik al mijn gehele leven in een rolstoel zit; dus i.v.m. mijn fysieke conditie is/wordt dit waarschijnlijk de enigste kans (door Gods genade) om deze reis nog te gaan ondernemen.

Het probleem echter is, dat ik minstens 3 verzorgers mee moet nemen (die ik gelukkig heb, hele fijne vrienden (br’s & zr’s) van mij, die ervaring hebben met mijn verzorging). Hotel en het huren van hulpmiddelen en een aangepaste bus voor mijn elektrische rolstoel aldaar in Israël, dit een hele dure reis wordt.

De reis gaat echter +- 9500, - euro kosten (de tickets 420,- p.s. nog niet meegerekend).

Maar God heeft voorzien in alle kosten; we kunnen nog wel wat zakgeld gebruiken; maar Hij beroert daar mensenharten voor!

Wilt u bidden, dat ik het fysiek allemaal aan zal kunnen, en HaShem mij kracht zal verlenen naar de rijkdom in/van Yeshua?!

Henoch.

Giften hiervoor kan gestort worden op mijn Stichting rekening:

Stichting The Voice

bankreknr: 521947944

Den Haag


Ps. Zo'n grote is prachtig, maar wij gaan d.v. maart 2010 in 'n kleinere Boeing 737-800: