vrijdag 11 juni 2010

Verlies 'Christelijke' stemmen een direkt gevolg van het willen verdelen van Jeruzalem!

In het Journaal van 23-06-'09 verklaarde Minister Maxime Verhagen van Buza voor de NOS-camera, het formele standpunt van de Nederlandse Regering dat Oost-Jeruzalem "bezet gebied" is! Volgens ons - Christen-Zionisten Nederland - is het verlies van de 'Christelijke' stemmen van 9 juni '10 j.l. (vooral van het CDA), een direkt gevolg van het willen verdelen van Jeruzalem door de 'Chr' Partijen. De CU bijv. is stilzwijgend akkoord gegaan met dit regeringstandpunt hier verwoord door Verhagen:



Zie ook: http://eczp.blogspot.com/2009/07/verhagen-over-oost-jeruzalem.html 

Nogmaals:

"Godsspraak, het woord des HEREN, over Israël. Aldus luidt het woord van de HERE, die de hemel uitspant en de aarde grondvest, en de geest des mensen in diens binnenste formeert. Zie, Ik maak Jeruzalem tot een schaal der bedwelming voor alle volken in het rond; ja ook tegen Juda zal het gaan bij de belegering van Jeruzalem. Te dien dage zal Ik Jeruzalem maken tot een steen, die alle natiën moeten heffen; allen die hem heffen, zullen zich deerlijk verwonden." (Zacharia 12:1-3)

"Want zie, in die dagen en te dien tijde, wanneer Ik (God) een keer zal brengen in het lot van Juda en van Jeruzalem, zal Ik alle volken verzamelen en afvoeren naar het dal van Josafat, en Ik zal aldaar met hen (de naties) in het gericht treden ter oorzake van mijn volk (de Joden) en van mijn erfdeel Israël, dat zij onder de volken verstrooid hebben, terwijl zij mijn land verdeelden." (Joël 3:1,2)