woensdag 16 juli 2014

NOS Media Watch



Dit wil ik even kwijt: Ik word een beetje misselijk van de Nederlandse media en berichtgeving over het Hamas Israël conflict. Het eerste wat ik hoor wanneer ik mijn radio of tv aanzet, is hoeveel kindertjes Israël gedood heeft in Gaza. Continu wordt je gebombardeerd met Arabische/islamitische propaganda op onze Nederlandse nieuwszenders, en word je gehersenspoeld hoe slecht Israël is. Je wordt helemaal niet op de hoogte gebracht van de angst en de shell-shock en de situatie van Israëli's in Israël, waar voortdurend dodelijke raketten op afgevuurd worden, door een vijand die het joodse volk zo haat, en die hun eigen burgers op het spel zetten. Ik wil u even herinneren, dat destijds 75% van de islamitische bevolking in Gaza per stembiljet voor de Hamas organisatie heeft gekozen, met als doel Israël te heroveren voor de islam. Daarom kan ik ook niet zoveel sympathie hebben voor de bevolking, wiens moeders hun eigen kinderen leren joden te haten, en hen leren aanslagen te plegen voor Allah, wanneer zij volwassen genoeg zijn. Op de volgende video hoort u berichtgeving, zoals u het niet hier in Nederland hoort, helaas!