maandag 9 november 2009

De Harry van Bommel (SP) Files

Waar, oh waar, is Harry gebleven? Heeft de SP hem teruggefloten in het zgn. Israëlisch-'Palestijns' debat, omdat hij zich nog moet verantwoorden voor de Rechter na het scanderen van haatzaaiende antisemitische leuzen op het Museumplein?


Hier nog wat verzamelde Harry van Bommel Files:


In het eerste geval geval ging het om mijn discussie met hem, van onze EU gelden aan de PA. Hij schreef mij op 1-12-2004 o.a.:

Quote:

"Maandelijks gaat er 10 miljoen euro naar de Palestijnse gebieden. Veel voor voedselhulp, gezondheidszorg en onderwijs. Geen enkele fractie in de Tweede Kamer heeft ervoor gepleit dat te verminderen of te stoppen. Gelukkig.

Met vriendelijke groet, Harry van Bommel"

10 miljoen euro per maand ging er dus volgens van Bommel naar de corrupte PA en naar terroristen in de Gaza-strook. Daar kun je heel wat villa's voor de bevolking voor bouwen en neerzetten.

Op een uitnodiging aan van Bommel om mee te lopen met een stille mars tegen antisemitisme, antwoordde van Bommel mij op 26-06-2005:

Quote:

"Over het Israëlisch-Palestijns vraagstuk blijven we van mening verschillen, denk ik. Het zal u dan ook niet hebben verbaasd dat ik er niet bij was op 9 juni.

Met een groet, Harry van Bommel"

Erg hoor die Harry van Bommel, wel meelopen met een mars in Amsterdam tegen de Irak oorlog, waar men met 'Palestijnse' vlaggen schreeuwden: "Dood aan Israël, dood aan Amerika, leve Palestina!", en bewust niet mee willen lopen met een zeer vredige mars tegen antisemitisme, jodenhaat en andere vormen van rasciscme!














Weet je wie toen wel kwam spreken? Tineke Huizinga van de CU!

Op 28-01-2006 schreef Harry mij weer eens:

Quote:

"We verschillen duidelijk van mening. Voorlopig ben ik tevreden met het standpunt van de Nederlandse regering die eerst afwacht wat de regeringsplannen van Hamas zullen zijn. Ik denk dat ook de heer Van Baalen de regering uiteindelijk wel zal steunen.

Met een groet, Harry van Bommel"

"de regeringsplannen van Hamas", Van Bommel is niet helemaal goed geloof ik! En dat heeft hij onlangs met deze veraderlijke aktie [juli 2007] in Syrië met zijn linkse vrienden van Groen Links en de PvdA, weer eens bewezen, door in Damascus buiten de delegatie om met een woordvoerder van Hamas te gaan spreken!