zondag 18 oktober 2009

Abortus Protest Madrid











Klik op afbeelding voor origineel formaat.


Uit NOS Journaal van 17-10-2009.

Jaarlijks worden er gemiddeld in Nederland 30.000 abortussen gepleegd en door God gecreeërde en gewilde mensen-levens beëindigd (vermoord). Aangezien wij als ECZP staan voor de heiligheid van het leven, willen wij pro-life zijn en hier uw aandacht voor vragen. In Madrid was men in staat 1 miljoen mensen op de been te brengen voor een anti-abortus demonstratie tegen liberalisering van de abortus wetgeving in Spanje.

Waarom weten wij in Nederland maar een handjevol mensen te mobiliseren voor een Mars ter afschaffing van abortus? Waar zijn de Kerk-mensen en allen die God/Jezus en het Leven lief hebben? Er wordt jaarlijks een grote bloedschuld en zonde door abortus over ons land uitgestort, waar - mits wij ons hier in Nederland daarvan niet bekeren - een oordeel te wachten staat. Daarom: "Scheurt uw hart en niet uw klederen en bekeert u tot de Here, uw God. Want genadig en barmhartig is Hij, lankmoedig en groot van goedertierenheid, berouw hebbende over het onheil." (Joël 2:13).

"En [wanneer] mijn volk waarover mijn naam is uitgeroepen [dat mij toebehoort], zich verootmoedigt en zij bidden en zoeken mijn aangezicht en bekeren zich van hun boze wegen [en dwaalwegen], dan zal Ik uit de hemel horen, en hun zonde vergeven en hun land herstellen." (2 Kronieken 7:14)