zaterdag 29 januari 2011

Prophecy about Egypt / Profetie over Egypte



Prophecy about Egypt: Isaiah 19 http://bit.ly/gUXndj and Egypt will serve the Lord (Jesus/Yeshua) with Israël.

Profetie over Egypte: Jesaja 19 http://bit.ly/e3Qehx En Egypte zal de Here (Jezus/Yeshua) dienen met Israël.



The Lord says, “I will stir up civil war in Egypt and turn brother against brother and neighbor against neighbor. Rival cities will fight each other, and rival kings will struggle for power. (Isaiah 19:2)

Dan zal Ik (de Here) Egyptenaren tegen Egyptenaren ophitsen, zodat ieder van hen strijdt tegen zijn broeder en ieder tegen zijn naaste, stad tegen stad, koninkrijk tegen koninkrijk. (Jesaja 19:2)


Illustration painted by Rhonda L. Daniels

Hosea 11,1

Des HEREN liefde voor en zijn oordeel over het volk Toen Israël een kind was, heb Ik het liefgehad, en uit Egypte heb Ik mijn zoon geroepen.


Mattheüs 2,15

En daar bleef hij (Jezus) tot de dood van Herodes, opdat vervuld zou worden hetgeen de Here door de profeet gesproken heeft, toen hij zeide: Uit Egypte heb Ik mijn Zoon geroepen.